چطور مکانیک ماشین خارجی شویم ؟ آنهم در کمتر از 90 روز ! گواهیران
انتشار: اسفند 02، 1400
بروزرسانی: 16 آذر 1404

چطور مکانیک ماشین خارجی شویم ؟ آنهم در کمتر از 90 روز ! گواهیران

چطور مکانیک ماشین خارجی شویم ؟ آنهم در کمتر از 90 روز ! گواهیران

رنت ماشین در سعادت رنت با شرایط بسیار آسان و با قیمت بسیار مناسب برای همه افراد قابل دسترس است. در موسسه کرایه اتومبیل سعادت رنت تنها برای خودروهای بدون راننده نیاز به تحویل مدارک از سمت متقاضی دارند و ماشین های بدون راننده نیاز به هیچ مدرکی ندارند. همه ما پراید را تحت عنوان یکی از کم هزینه ترین خودروهای داخلی و بازار خودرو می شناسیم. حتی بیراه نیست اگر بگوییم در شرایط فعلی پراید کم خرج ترین خودرو ایران است.

  • خودرو های 4 یا 6 سیلندر که انتقال قدرت از موتور بخوبی انجام می شود.
  • مدل های مختلف پژو پارس طی سالیان گذشته به خوبی امتحان خود را به عنوان یک خودروی قابل اتکای مسافرتی پس داده اند و به همین دلیل می توانند از برخی جهات لقب بهترین ماشین ایرانی برای مسافرت را از آن خود سازند.
  • برای خرید خودروی دست دوم نمی توان دنبال خودرویی لوکس یا با امکانات زیاد بود.
  • از جمله خودروهایی که در داخل کشور مونتاژ می شوند، می توان چری تیگو 7 چینی را نام برد.

نظر شما در مورد خودرو های وارداتی به ایران چیست ؟ از نظر شما کدام یک از خودرو های معرفی شده در بین ایرانی ها از محبوبیت زیادی برخوردار است . اتفاقا این مورد کاملا برعکس است و این یعنی در صورتی که شما مکانیک ماشین های ایران باشید بدون شک علم مکانیک ماشین خارجی برای شما بار ها و بار ها نسبت به افراد عادی آسان تر است . مکانیک خودرو های خارجی بسیار پر سود تر از ماشین های داخلی است اما یک مورد را هرگز فراموش نکنید . در زمره مدل خودروهایی است که قرار است به کشور وارد شود که این خودروها در محدوده قیمت حدود ۱۰ هزار یورو قرار دارند. وی همچنین ضمن تاکید بر سرعت گرفتن فرآیند واردات خودرو، اعلام کرده است که حتی برای برخی مدل ها، خودروها به پشت مرز رسیده است و فرآیند تبلیغات محیطی آن ها همانگونه که دیده می شود، آغاز شده است.

قیمت خودرو کاهش می یابد؟ / واردات اهرمی برای تنظیم قیمت

نیسان مگنیت همچنین دارای تهویه هوای اتوماتیک، شارژر وایرلس و سیستم تصفیه هوا است. در جلوی این خودرو دو ایربگ نصب بوده، ترمز ای بی اس دارد و مجهز به سامان الکترونیکی کنترل پایداری است. این خودرو در بازار دهلی نو 600 هزار روپیه معادل 233 میلیون تا یک میلیون و 120 هزار روپیه معادل 435 میلیون عرضه می شود که با احتساب عوارض 10 درصدی چیزی حدود 250 تا 470 میلیون به ایران خواهد رسید. تا قبل از ورود میتسوبیشی اوتلندر PHEV به ایران، تمامی خودروهای هیبریدی موجود در بازار از نوع سنتی بودند. در این خودروها موتور بنزینی نقش کمکی را ایفا می کند و به طور معمول امکان شارژ باتری های خودرو وجود ندارد. برخلاف این خودروها، میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک شاسی بلند پلاگین هیبریدی است.

سرعت و امنیت دو نکته اساسی در خرید ماشین های ایرانی است که باید به آن دقت و توجه بسیاری کرد.

آن طور که در آیین واردات خودرو ابلاغی دولت آمده است؛ واردات خودرو با قیمت زیر بیست هزار (۲۰.۰۰۰) یورو (فوب) مجاز است؛ اولویت واردات با خودرو های زیر ده هزار (۱۰.۰۰۰) یورو (فوب) خواهد بود. با این حساب، قیمت خودروهای وارداتی به شکل قابل توجهی تغییر خواهد یافت. این درحالی است که وزارت صمت در گزارشی می گوید ۵۰درصد از مردم ایران قدرت خرید خودروهای بالای ۲۰۰ میلیون تومان را نداشته و درمجموع ۸۰ درصد از ایرانی ها قدرت خرید خودروی بالای ۴۰۰ میلیون تومان را ندارند. این خودروی میتسوبیشی از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو چهار سیلندر بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT اتوماتیک به تمام چرخ ها انتقال پیدا می کند.

بهترین نقاط اینستاگرامی تهران برای بازدید با ماشین اجاره ای

بیش تر مشتریان ۱۱۰S را بانوان و جوانان دلزده از پراید تشکیل می دهند. نسل اول ام وی ام ۱۱۰ یا همان چری QQ، نخستین خودروی چینی بازار ایران بود. خودرویی که با تکیه بر شباهت بسیارش به دوو ماتیز، درست پس از توقف تولید این هاچ بک کوچک شهری، وارد خط تولید مدیران خودرو شد. با توجه به این که قیمت نسل قدیم ام وی ام ۱۱۰ با ماتیز، فاصله چندانی ندارد، بنابراین بررسی این خودرو را بی فایده دانستیم.